Saturday, October 2, 2010

Solution Untuk Muka Bertompok/Berparut Hitam

bedak-sejuk-tompok-hitam

Bedak Sejuk HPA ini mempunyai 3 jenis iaitu Bedak Sejuk Awana, Bedak Sejuk Jasmin dan Bedak Sejuk Tompok Hitam. Harga dan Nilai Mata untuk semua produk ini adalah sama. Sila rujuk maklumat di bawah.
Cara guna Bedak Sejuk ini adalah sama seperti menggunakan produk bedak sejuk lain di pasaran.

 BEDAK SEJUK AWANA
Bedak awet wajah ini dapat menanggalkan kulit-kulit yang mati pada muka. Sel-sel kulit muka akan mati dalam tempoh 1 minggu. Jika lapisan yang mati ini tidak ditanggalkan, kulit muka akan di dapati tidak berseri dan nampak tua. Proses membuang sel-sel mati inilah yang melambatkan ketuaan ini. Bedak Awana ini tidak boleh digunakan oleh mereka yang ada jerawat.

BEDAK SEJUK JASMIN
Bedak ini telah diadunkan dengan tumbuhan ubatan Pokok Tengkuk Biawak (Ficus Calicarpa) dari famili Urticaceae. Bahan aktif dalam tumbuhan ini benar-benar dapat mengecutkan jerawat dan menghilangkannya. Untuk mempercepatkan proses pemulihan amalkan bersama Coscinium Plus, Teh Herba dan Madu Asli.

BEDAK SEJUK TOMPOK HITAM
Menghilangkan tompok hitam bukanlah satu perkara yang mudah. HPA yang membuat kajian terhadap penyakit ini telah menemukan sejenis tumbuhan yang mujarab iaitu Ubi Gadung. Ia perlu diamalkan berterusan sehingga hilang tompok hitam tersebut. Untuk mempercepatkan kesembuhan, sila gunakan bersama Coscinium Plus, Teh Herba, Minyak Pati Sepang dan Bedak Awana.

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 15.00
Sabah & Sarawak: RM
Harga Pengedar HPA
Semenanjung Malaysia: RM 13.00
Sabah & Sarawak: RM
Nilai Mata (NM): 3


Kepada Pelajar UIA, dapatkan daripada STOKIS MUSLIM ICON
email : hafiez_qori@yahoo.com
tel no : 013 628 4033


atau daripada mana2 committee  MUSLIM ICON

No comments:

Post a Comment